niedziela, 11 października 2015

Witamy w Mroźnym Hogwarcie!

Cześć i czołem!
Jak sama nazwa bloga wskazuje, będzie to blog o Jelsie w Hogwarcie.
Może ktoś zna mnie z poprzedniego bloga, który prowadziłam. Od razu zaznaczam, że fabuła i większość wydarzeń może być skopiowanych z poprzedniej wersji, ponieważ wreszcie dotarło do mnie, że pod wieloma względami Blogger jest lepszy od platformy Onet.pl
W opowiadaniu zachodzą pewne niekanoniczne zmiany odnośnie szkoły. Na przykład Jack, Elsa i reszta bohaterów idą tam w wieku czternastu lat. Na pierwszym roku uczą się tego, co w latach jeden - trzy w prawidłowym Hogwarcie. Na drugim roku są Sumy, a na czwartym Owutemy (masło maślane, mam nadzieję, że to zrozumieliście).
Cała historia będzie składała się z czterech ksiąg - po jednej na każdy rok. To znaczy planuję tak zrobić.
W każdym razie pojawi się też dużo wymyślonych przeze mnie bohaterów, dziwnych zjawisk i takich tam. Nad szablonem i ogólnym wyglądem bloga pracuje Siva z Internetowego Spisu i to od niej zależy, jak będzie to wyglądało, więc na razie patrzcie bardziej na treść bloga, niż na jego wygląd.
Dziękuję za uwagę, prolog za pięć minut.

3 komentarze:

  1. Znalazłam! Trochę za niebiesko tu macie :P Nie widać Archiwum, no ale to pikuś :D Blogspot wita w swych nieskromnych progach!

    OdpowiedzUsuń

Siva Internetowy Spis