piątek, 5 maja 2017

Przeprosiny i powrót (czy wielki to nie wiem, sami sprawdźcie)

Jest tutaj ktoś jeszcze?
Zdziwiłabym się, jeśli znalazłby się jeszcze jakiś czytelnik czekający na kolejny rozdział, więc o sobie przypomnę. 
 Chciałam tylko powiedzieć, że nadal piszę Jelsę, chociaż będę musiała zakończyć na III Księdze. Nie dam rady ciągnąć dłużej tej historii na siłę, więc koniec będzie może za jakieś plus minus piętnaście rozdziałów. 
Nie było mnie na blogu już od blisko trzech miesięcy. Nie czuję się z tym dobrze w żadnym stopniu, ale ostatnimi czasy mam tak ze wszystkim. Dopadła mnie jakaś cholerna blokada, której nie mogłam przezwyciężyć jakoś tak do tygodnia wstecz, gdzie napisałam coś na szkolny konkurs. Niepowodzenia w konkursach i innych rzeczach mnie nie motywowały. Dodatkowo zachorowałam i nie mam najmniejszej ochoty się leczyć, przynajmniej jak na razie. 
Chciałam tylko powiedzieć, że nadal Was uwielbiam, i że mam już połowę epilogu Księgi II.
Widzimy się za plus minus tydzień.

Hentai xx

2 komentarze:

  1. Cześć, ja jestem i czekam na nowe rozdziały ;) Szkoda, że kończysz na III Księdze, ale rozumiem decyzję. Lepiej coś zakończyć, niż ciągną i nie mieć z tego satysfakcji. Co do nastroju, to mogę przesłać internetowe wsparcie mentalne:) Porażki nie są miłe, ale warto się pozbierać i iść dalej ;) Ja poległam na konkursie historycznym, bo się z pracą nie wyrobiłam - nie powiem było gorzko, ale żyję. Życzę, żebyś pozbyła się blokady :) No i tak na koniec, nie chcę mędrkować, ale jeśli źle się czujesz to dobrze jest się leczyć, choroba może się rozwinąć w gorszym kierunku.

    Zdrowia i weny, życzy Meredith - ta od dziwnej teorii.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa - wiele dla mnie znaczą :) Wydaje mi się po prostu, że IV Księga byłaby lekką przesadą, poza tym nie mam już na nią pomysłu, ale cieszę się, że mogę jeszcze skończyć kolejną księgę.
      Dziękuję i pozdrawiam, Dziewczyny od dziwnej teorii nie sposób zapomnieć ^^

      Usuń

Siva Internetowy Spis