niedziela, 8 listopada 2015

Liebster Blog Award!

Dostałam Liebster Blog Award!

Dla nieobeznanych:

Liebster Blog Award to nagroda przyznawana blogerom przez innych blogerów. Nominujący zadaje jedenaście pytań, na które osoba nominowana musi odpowiedzieć. No a potem zadaje się kolejne jedenaście pytań i nominuje kolejne osoby i tak w kółko. Nie można nominować osoby, od której dostało się nominację.

Ja dostałam nominację od Zofijka. Dziękuję, pozdrawiam.

1. Czy tylko u mnie jest tak w luj zimno? ;_;

U mnie jest tylko mgła. Taka gęsta, nawet w południe. Koszmar.

2. Jakiej cechy najbardziej nie lubisz u ludzi?

Głupiej pychy, uważania się za kogoś lepszego od innych. I to tylko dlatego, że masz lepszy telefon. No i jeszcze nachalności.

3. Ulubiony sklep? 

Biedronka xD

4. Ulubiony film, który trzyma w napięciu? :v

Nie mam jakiegoś ulubionego, ale chyba Ja Robot to jeden z wielu, które przypadły mi do gustu. Chociaż nie wiem, czy specjalnie trzyma w napięciu.

5. A ulubiona komedia?

Nie lubię komedii.. A jeśli te komedie są jeszcze romantyczne, to już dopiero. Wyjątki: Tylko mnie kochaj, Listy do M. Ale kocham polskie kabarety, zwłaszcza Paranienormalnych <3.

6.Czy często płaczesz gdy czytasz jakieś opowiadania? Na jakim opowiadaniu najbardziej płakałaś?

Ja nie płaczę. Nawet na Titanicu. Lubię, kiedy wszystko na koniec staje się mroczne, a zło wygrywa. A jedyny film, na którym szczerze płakałam, to Marley i ja. Wtedy ryczałam przez całą noc w poduszkę.

7. Lubisz przesłodzone miłością blogi, czy takie gdzie uczucia nie są jakoś super ważne?

Pół na pół. Byle żeby były inne emocje, jakieś smutne zakończenie, śmierć ważnego bohatera i żeby nie lizali się co pół strony.

8. Ekstrawertyk czy introwertyk?

Zdecydowanie introwertyk.

9. Lubisz jak ktoś ci zadaje pytania?

To zależy, jakie to pytania. No bo jak ktoś zapyta Cię, "Po co shipujesz Jelsę, bo to przecież głupie?", to nie lubię.

10. Lubisz robić testy osobowości?

Nie, nie lubię, a to dlatego, że tam nigdy nie ma takich odpowiedzi, które by do mnie pasowały.
Wybryk natury ze mnie.

11. Jakie są Twe pasje? Jak możesz, to pokaż jakieś arcydzieło, które zrobiłaś czy coś... napisałaś... e...no. Xd

Kiedyś pisałam wiersze, ale okazały się jeszcze gorsze od piosenki Tiary Przydziału, więc ich wam nie pokażę. Swoją droga ta piosenka jest okropna i dziwię się, jak mogłam ją wstawić. Wybaczcie mi.


No i koniec.

A ja nominuję:

Ireth Tinuviel

Marti Frost


I


Black Berry


+ wszystkich, którzy to skomentują i przeczytają. 

Pytania:


1. Ulubiona piosenka?
2. Czy masz jakieś zwierzątko?
3. Słuchasz Nightcore?
4. Czytałaś, albo zamierzasz obejrzeć/przeczytać Percy'ego Jacksona?
5. Masz jakieś hobby?
6. Ile czasu dziennie poświęcasz na bloga?
7. Czy lubisz swojego bloga, co byś zmieniła?
8. Dlaczego ludzie boją się śmierci? (z serii dziwne pytania :P)
9. Czy chciałabyś być nieśmiertelna?
10. Jeśli miałabyś umrzeć w jakiś heroiczny sposób, to co by to było?
11. Czy Tobie też tak się nudzi po nocach, że czytasz w Wikipedii artykuły o Czarnobylu?


No i to by było na tyle.
Co powiecie na rozdział w całości z narracji Jacka?

11 komentarzy:

  1. Dzięki :) jezu, ile my mamy ze sobą wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super blog! Świetna historia (nie wszystkie o Jelsie w Hogwarcie są fajne)! Bardzo mi się podoba!
    Nie mogę się doczekać kiedy dowiemy się kim jest Alice (piękne imię kojarzy mi się ze Zmierzchiem <3), ten brązowo włosy chłopak i kiedy El odzyska swoje wspomnienia. Żal mi jej. Biedna. Jack ty debilu jak mogłeś ją tak zostawić na dwa lata?!?! Słodkie że tylu chłopcom w Hogwarcie tak się podoba El ^^
    Weny, buziaki i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, czyli ja też jestem nominowana? No bo w końcu to przeczytałam i skomentowałam... Jeżeli tak to bardzo dziękuję! Jeżeli nie to proszę uprzedź mnie o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S.- dla mnie spoko. Rozdział cały z perspektywy Jack'a też na 100000000000000% jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Perspektywa Jacka? Jestem za ^^
    Widzę, że mamy coś tam, coś tam ze sobą wspólnego XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwlielbiam Czarnobyl mątwo ty! Czemu nigdy nie powiedziałeś? Myślisz, że to dziwne? Nie znasz mnie jeszcze?
    Chciałabym być nieśmiertelna. Jak wyżej nie znasz mnie? Xd

    Tak chce przeczytać Percy'ego. Przeciez obiecałam.

    Kiedyś napiszę Ci opowiadanie w jaki heroiczny sposób chciałabym umrzeć. A na razie chyba ten sen Kiedy wszyscy umierają, ale ja ostatnia. (I w którym nawiasem mówiąc umarłaś przez zatrucie oparami dyni ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwlielbiam Czarnobyl mątwo ty! Czemu nigdy nie powiedziałeś? Myślisz, że to dziwne? Nie znasz mnie jeszcze?
    Chciałabym być nieśmiertelna. Jak wyżej nie znasz mnie? Xd

    Tak chce przeczytać Percy'ego. Przeciez obiecałam.

    Kiedyś napiszę Ci opowiadanie w jaki heroiczny sposób chciałabym umrzeć. A na razie chyba ten sen Kiedy wszyscy umierają, ale ja ostatnia. (I w którym nawiasem mówiąc umarłaś przez zatrucie oparami dyni ;))

    OdpowiedzUsuń

Siva Internetowy Spis