piątek, 1 kwietnia 2016

Koniec z pisaniem?

Hej.
  Pewnie po tytule posta już wiecie, o czym on mniej więcej będzie.
  Od początku: wiem, że pisanie bloga to coś, co mnie zobowiązuje. Zaczynając pisać nie powinnam od tak sobie przerywać.Zdaję sobie również sprawę z tego, że szkoła czy brak czasu nie jest żadnym wytłumaczeniem. Mimo wszystko cierpię na brak czasu i chęci do pisania. Nie wiem, po prostu mam masę pomysłów, do tego rozpoczęty nowy projekt i nie potrafię wszystkiego pogodzić. Rozdział jest napisany w połowie. Wrzucam go i robię przerwę. Znając mnie będzie ona dość długa albo po prostu bez końca.
  Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś napiszę, ale na obecną chwilę po prostu potrzebuję odpoczynku.
Pozdrawiam i do napisania (mama nadzieję)!

5 komentarzy:

  1. Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czemu wszyscy tak nagle zawieszają blogi? Nande?!
    W takim razie jedyne co, to mogę ci życzyć powrotu weny...
    T.T
    Ireth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj! Dziś jest 1 kwietnia... a już mnie dwie osoby wrobiły... mam nadzieję, że to tylko kolejny żart, na który się nabrałam!

      Usuń
  2. Nie ma mowy, ja się nie zgadzam! Zrób sobie krótką przerwę i wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co?! Ja ledwo przeczytałam wszystkie rozdziały i odkryłam ten blog a ty mi z taką informacją wyskakujesz. Mam nadzieję, że to żart z okazji prima aprilis... A jak nie to rób krótką przerwę i wracaj. Suuuuuper piszesz, bardzo mi się pdoba.
    Czekam na rozdział
    Pozdrawiam i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam! Wiedziałam, że będę taka głupia by się nabrać XD

    OdpowiedzUsuń

Siva Internetowy Spis