sobota, 28 maja 2016

Zapowiedź Księgi II i Liebster Blog Award!

Tytułem wstępu:
Witam w kolejnym poście, który będzie głównie informacyjny. W oczekiwaniu na ciąg dalszy Mroźnego Hogwartu mam dla Was Liebster Blog Award. Co to jest, pewnie już wiecie, a jeśli nie, to odsyłam do punktu informacyjnego i poprzedniej edycji.
Serdecznie dziękuję za nominację od Ireth z zacnego Skrzydła Kruka. Nominację robiła pierwszy raz, chociaż z tego co pamiętam, to na Kronice Wiatru również coś było. Tym bardziej należą jej się podziękowania. Na samym końcu znajdziecie zapowiedź i moje nominacje wraz z pytaniami.


Odpowiedź na nominację:


1. Lubię anime. Oglądasz anime?

Też pytanie! Może ktoś nie wie, ale to właśnie dzięki Ireth zaczęłam je oglądać. Tym bardziej jej dziękuję! ^^

2. Dlaczego ludzie wybuchają śmiechem, jak mówię, że na trzecie chcę mieć Leokadia? -.-

Nie mam pojęcia. Może dlatego, że są głupi? W sumie to chyba lepsza Leokadia niż Kunegunda czy coś.
W ogóle to gdzieś znalazłam, że Jack to w niektórych przypadkach zdrobnienie od John. I taka rozkmina o tym, jakie jest prawdziwe imię Frosta O.o

3. Książki też lubię, a ty?

Kocham <3 Odkąd tylko nauczyłam się czytać, to się oderwać nie potrafię!

4. Epika, liryka czy dramat?

Brałabym wszystko jak mogła. Byleby dobre było. Najbardziej skłaniam się jednak do epiki, chociaż pozostałe dwa też nie są złe.

5. Znasz Katerinę Plotnikovą?  Jej zdjęcia to mistrzostwo :)

Widziałam je! Nie mam pojęcia, jak je robi, ale są cudowne. Tutaj kilka dla przykładu:





6. Lubisz Mickiewicza? (bo Irethka lubi :3)

Bardzo ^^ Jego ballady są powalające. Od dłuższego czasu zabieram się za Pana Tadeusza.c

7. Powiedz, że przeczytałeś Tolkiena, zacny człowieku, proszę! Ile jeszcze ludzi zada mi cios w serce i powie, że ogranicza się do Pamiętnika Księżniczki? T.T ... To jak, czytałeś Tolkiena?

Hehe, ciosu nie będzie. Hobbita znam, a za Władcę Pierścieni też niedługo się wezmę (tylko założę piracki kapelusz i ściągnę PDF). I Pamiętnik Księżniczki również czytałam.

8. Czy tylko ja chcę, ale mi się nie chce? (logika poziom hard)

A myślałam, że tylko u mnie coś takiego występuje. Łoo, czyli jednak nie jestem jakaś dziwna!

9. Znasz jakieś ciekawe anime do polecenia?

Vocaloid, Free!, Zero no Tsukaima, Kyoukai no Kanata.

10. Czy tylko ja mam fioła na punkcie łucznictwa i chcę naparzać w co się da?

Ja bym się tak chciała nauczyć! Matko, naprawdę. Też bym strzelała w cokolwiek.

11. Czy moje chore pytania są bardzo psychiczne, czy mam schizofrenię i mi się wydaje?

Nie no, jest okay. Zadają mi dziwniejsze pytania :P

Nominacji będzie mało, bo tylko dwie, a mianowicie dla:

Black Berry z Jelsa High School 

Klaudii z All I want 


Pytania:


Jak zwykle same banały.

1. Jak długo pracowałaś nad fabułą? Skąd taki a nie inny pomysł?

2. Z jakim zwierzęciem mogłabyś się utożsamić?

3. Ile masz wzrostu (tak na oko?

4. Jak myślisz, jak długo jeszcze będziesz prowadzić bloga?

5. Jeśli kiedyś skończysz z pisaniem, zrobisz to w wielkim stylu, czy może raczej przeciwnie?

6. Jesz słodycze? Jeśli tak, to jaki jest Twój ulubiony?

7. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

8. Czy osoby ze szkoły wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

9. Ulubiony kolor?

10. Chciałabyś w przyszłości podróżować?

11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

To by było na tyle, jeśli chodzi o LBA. Teraz coś związanego z fabułą, tak żebyście mieli o czym myśleć.


Zapowiedź Księgi II

Po wyznaniu Jacka świat Elsy kręci się wokół jednego – poszukiwań młodszej siostry, która podobnie jak Frost została wskrzeszona przez Księżyc. Powrót do Hogwaru okazuje się  dla dziewczyny nie lada wyzwaniem. Zaczyna uświadamiać sobie, jak wiele zamieszania wprowadziła jej moc. Nie wie jednak, jak bardzo niektórzy chcą ją wykorzystać, niekoniecznie do czegoś dobrego.
Jak poradzi sobie Elsa, kiedy w jej sercu zagoszczą wątpliwości co do relacji z, dotychczas najlepszym, przyjacielem – Jackiem?


Jack po odkryciu całkowicie zagubionych wspomnień Elsy zaczyna nabierać wątpliwości, czy działania Strażników wydają się właściwe. Powoli przestaje im ufać, coraz częściej opowiadając się po stronie Jonathana. Razem z chłopakiem starają się zapobiec tragedii, która ma spotkać Elsę. Niczego nieświadoma dziewczyna nawet nie zdaje sobie sprawy, że cały drugi rok w Hogwarcie został zaplanowany tak, żeby pozbawić ją mocy.
Jack będzie musiał postawić sobie ultimatum. W końcu ciężko jest wybrać pomiędzy sercem a rozumem.



To tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że zobaczymy się przy prologu do Księgi II.
Pozdrawiam! 
Kasia

EDIT: Ja nie wiem, dlaczego dałam dwa takie same pytania, przepraszam xD

2 komentarze:

  1. Władca Pierścieni jest genialny *.* najbardziej lubię w przekładzie Łozińskiego, ale wiem, że dużo osób woli Skibniewską. Ale jakoś tak mam sentyment do przekładu Ł. ^^

    Księga II zapowiada się świetnie. "Powoli przestaje im ufać, coraz częściej opowiadając się po stronie Jonathana." - kocham cię za ten fragment! :3
    Obejrzę wszystkie te anime, jak tylko skończę oglądać Kuroko no Basuke (Kuroko jest genialny <3).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog z Jonathanem staje się coraz bardziej realny :D Także ten. W ogóle nikt chyba jeszcze nie wie, jaką Frost i Black będą mieli rolę u Strażników i Księżyca.
      Czekać cierpliwie!

      Usuń

Siva Internetowy Spis